fredag 26. juli 2013

Kanskje... bare kanskje.

Hun er på jobb nå. En kort arbeidsdag, før de ansatte har avtalt å møtes for litt godt drikke på uterestauranten.
På festen kommer også sjefen. Han som pulte henne på julebordet.
Jeg tør ikke mase på henne. Vet at det som skjer det skjer, men her jeg sitter nå. Hjemme alene og vet at hun snart skal på fest med HAM... For meg er det uendelig opphissende. Vet med meg selv at jeg ikke får gjort stort i dag. Må prøve likevel. Tide går så uendelig sakte om jeg er innaktiv, men fy flate så ukonsentrert jeg er.
Hun prøver selvsagt å bortsnakke det hele. Sier hun ikke har planer osv, men jeg vet jo så inderlig godt at hun blir kåt av sommer, sol og alkohol, og godt selskap. Hun har også fortalt at sjefen har hintet litt.
Kanskje. Bare kanskje hun gjør DET. Hun kommer i så fall til å spørre meg o det er greit (det er det alltid). Kanskje flørter hun med ham sammen med de andre ansatte, mens forlovelsesringen glitrer i sollyset. Kanskje kliner de litt sammen. Småkysser og  hygger seg slik kjærestepar gjør. Kanskje blir hun med ham bak hjørnet eller på toalettet en kjapp tur. Suger ham eller lar ham ta seg bakfra. Kanskje blir hun med ham hjem eller til et hotell. Kanskje altså. Bare kanskje ligger de sammen og har heftig vill sex hele natten. kanskje våkner hun til et herlig morgenknull, før de spiser frokost sammen og hun tar toget hjem....

Kanskje ringer hun meg midt i akten og lar meg høre på. Kanskje får jeg noen bilder på sms. Kanskje. Bare kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar