fredag 28. juni 2013

Første gangen

Første gangen hun pulte noen andre enn meg husker jeg veldig godt. Vi hadde jo pratet mye om at hun hadde lov. Naturlig nok hadde hun vært skeptisk i begynnelsen, men når hun skjønte at jeg faktisk mente det, så turte hun etter hvert å innrømme at hun ble våt av tanken. Hun likte jo sex, så hvorfor ikke kose seg med andre enn meg, så lenge det var lov...
Første gangen var midt på vinteren. Jeg var opptatt med å hjelpe en kompis med flytting, og kunne nok gjerne tenkt meg å bytte ut våte sko, slitne armer og frosne fingre med en varm kvinne i en myk seng, da det tikket inne en sms fra henne hvor hun spurte: "helt sikker på at det er greit"? Jeg svarte raskt ja, og med ett var jeg sprengkåt. Mannen hun skulle treffe var en gammel venn. De har hatt et "friends With benefits" forhold i mange år før meg, og hun fortalte meg at hun savnet sexen med han.
Nå var hun altså på vei til elskeren sin, mens jeg var i sving med et flyttelass.

Jeg glemmer ikke den intense følelsen av kåthet, blandet med litt usikkerhet. Jeg visste jo ikke hvordan dette skulle gå (første gangen vettu). Etter hvert som tiden gikk tikket det inn flere meldinger. "Nå er jeg på vei"... osv... og så endelig... "Hei elskling. Nypult jeg". Jeg husker ikke det nøyaktige hendelsesforløpet, men følelsen jeg satt med husker jeg. Kunne dette gå bra? Samtidig var jeg så kåt som bare f og sleit veldig med å konsentrere meg om flyttelasset. Fikk også noen små detaljer om hva som hadde skjedd. Det viktigste for meg var at hun hadde gjort det av ren kåtskap og lyst, og at hun hadde hatt det deilig.

Den kvelden slikket jeg den nypulte (men rene!!!) fitta hennes lenge og vel, mens hun fortalte meg i detalj hvordan hun hadde klint med, kysset, sugd, blitt slikka og pult flere ganger av elskeren sin. Vi var begge sprengkåte, og når det gikk for henne presset jeg pikken inn sakte. Noe som forlenger orgasmen hennes. Varte ikke lenge før jeg kom, men hun hadde fått sin bekreftelse på at hun kunne treffe han så mye hun orker, og jeg hadde fått bekreftelse på at jeg virkelig tente på dette og at det er dette jeg vil. Senere har hun truffet han mange ganger. Hun har truffet flere andre også, og jeg syns det er like herlig hver gang.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar