fredag 28. juni 2013

Hvem er jeg

Jeg er en mann på 42, som tenner på at min samboer ligger med andre menn. Jeg kan ikke forklare denne "legningen" eller "fetisjen" men at hun er utro mot meg gjør meg rett og slett veldig kåt. Når jeg skriver denne bloggen, så regner jeg med å få litt pepper av bedrevitere som mener jeg er en pervers avviker, eller at jeg umulig kan elske noen med slike "holdninger". Vel. Kanskje har du rett i at jeg er pervers. Det er vel en mening du har rett i å ha. Avviker er jeg helt sikkert, men jeg elsker min kjære uendelig mye. Hadde jeg ikke elsket henne uendelig, ville det vært umulig for meg å la henne møte andre menn og ha sex med dem.

Det finnes et begrep for menn med min "legning". Nemlig cuckold. Jeg har lest og undersøkt ganske mye om dette fenomenet, og det er mye mer utbredt enn man skulle tro. I Norge finnes det til og med et eget forum for mine likesinnede: www.norcuckold.no

Så. Hva er det som er annerledes ved meg? Vel. å kalle meg en unik cuckold vil være å overdrive kraftig. Det er nok flere cuck'er der ute som vil kjenne seg igjen i min "anderledeshet".
De fleste definisjoner på cuckold, beskriver en underdanig mann med liten penis, som tenner på at hun dominerer han fullstendig. I de mest ekstreme tilfellene er han en underkuet mann som ikke har sex overhode, men som lever et liv som hennes dørmatte...

Det er her min anderledeshet kommer inn. Jeg er overhode ikke glad i følelsen av å være undertrykket eller ydmyket.
For meg dreier dette seg om at jeg tenner på at hun nyter. At hun har lyst på noen der og da, og ettersom hun er en vakker kvinne, så vet hun at hun kan forsyne seg ganske enkelt a matfatet. Jeg tenner på kvinner som viser at de er kåte. Kall dem gjerne billige, men jeg mener ingenting er mer naturlig enn at ei jente skal pule viss hun har lyst.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar